Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~velShaman | użytkownik

imię i nazwiskoKamil vel Shaman adresTarnów zarejestrowany24.09.2006 @21:53:51 ostatnio na stronie21.08.2010 @04:42:32



Pozdr.
Kamil vel Shaman

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu3044888
digarty32 komentarze110 posty na forum2

komputer / sprzęt
D90 18-200 3.5f / DELL taki srebrny

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~forevernevermind    25.07.2010 @10:02:08
Nie trzeba było jej przyklejać do sufitu ;P
Wystarczyło trochę pokombinować w ustawieniem i odwrócić aparat ;D
~calonex    25.07.2010 @09:55:19
dziękuję
~aniazalewska    21.06.2008 @16:43:43
wolę ból efekt na dłużej chyba
~5215    09.03.2008 @15:31:31
nie
ostatnio edytowane: 2008-03-09 15:32:03
~HeartBeat    29.01.2008 @13:23:43
Kamil ^^" poznałam Cię po iconie ;p haha
~attore    29.01.2008 @00:28:32
Dzięki !
_______
"Where I was, I had wings I couldn't fly
Where I was, I had tears I couldn't cry..."

"W moim początku jest mój kres..."
~animozja    23.01.2008 @14:00:58
co dlaczemu?
~HeartBeat    05.01.2008 @15:05:27
ty niedobry ty... co to ma być za pisanie na moim koncie w moim imieniu, cooo?'

myślałam że to marek i mu to napisałam na profilu ;p
~greedisgood    22.12.2007 @11:28:13
dziękuję!
~wrednamartusia    12.12.2007 @14:46:15
jej...jak tak dalej mi bedziesz opowiadal to sie przeteleportuje po te placki:D
~wrednamartusia    12.12.2007 @14:41:18
a w czym sie specjalizujesz??
~wrednamartusia    12.12.2007 @14:31:15
a jakie mam do wyboru???:>
~wrednamartusia    12.12.2007 @13:55:54
zaczniemy od plackow:D
~wrednamartusia    12.12.2007 @13:44:29
hmm..no ok..ale zostawie je u Ciebie i to Ty sie bedziesz teleportował w przyszlosci:P
~wrednamartusia    12.12.2007 @13:39:38
dzieki temu mozna przemieszczac sie z miejsca na miejsce w ciagu chwili np z Tarnowa do Stolicy
~Jah    19.11.2007 @22:11:50
miło mi
_______
chińska pułapka na palec w chińskim pokoju
~mikloss    10.11.2007 @00:57:32
nie mysl sobie ze mnie urazila twoja ocena
ale zerknij jeszcze raz na ta prace z odleglosci metra
pozdrawiam serdecznie
owocnego focenia zycze
~mikloss    10.11.2007 @00:38:52
nie chodzi mi o kolory czy o jakosc monitora
tylko o to z jakiej odleglosci zazwyczaj ogladasz foty
jesli robisz to notorycznie z odleglosi 20-30cm
to kochany wzrok sobie popsujesz
ps.
czasami foty ogladac lepiej z wiekszych odleglosci
wtedy dojzec mozna cos wiecej niz tylko jakosc zdjecia
~mikloss    10.11.2007 @00:27:52
no to ja nie wiem z jakiej odleglosi ogladasz fotografie
bo ja piksele widze dopiero z 20 cm przed monitorem
pozdrawiam
~akkac    07.11.2007 @02:13:12
dzieki, choc juz tak pozna pora... ;]
~kas85    02.11.2007 @01:03:31
aaa no bo sowa jest na innym obrazku
~osmiornicka05    29.10.2007 @18:45:57
no ja mam nadzieje
_______
codziennie są święta, bo Jezus Chrystus rodzi sie w naszych sercach:D:D
~malenaw    22.11.2006 @13:23:27
ruski niebieski taka rasa ;]
ale widze ze w takim razie to nie rusek, bo byś się zorientował
~osmiornicka05    25.10.2006 @21:32:14
dlaczego "odstraszajace"??!!
_______
codziennie są święta, bo Jezus Chrystus rodzi sie w naszych sercach:D:D
~magdules    23.10.2006 @14:26:30
dziękować ;]
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt